RED RED RED



Den här röda kavajen har jag dreglat över enda sedan jag såg den hos anywho. Igår när jag var i stan med min kära syster så såg jag den inne på Zara, men med priset på 799 kr så fick jag avstå ha ha. En students verklighet.

Annars har helgen varit jättekul! Spontan utgång med Hanna i hemkommunen med världens värsta baksmälla under lördagen (första baksmälla efter Aix-en-Provence typ... nä där ljög jag, aja), stan med syster, grillkväll + chill hemma hos Hanna, städning (det kan faktiskt vara kul... ibland) samt en tripp till farmor och farfar med min käre far.

Idag fyller också min mamma år, men hon är i Polen och chillar där istället.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0