TO THE RESCUE - HERE I AM




Jag har tänkt på vissa saker, ganska länge nu och på något sätt så känner jag mig så tom när jag tänker på dessa saker. Indifferent kanske är det ord jag söker.

Varför ska man jaga folk som tar avstånd från en? Det är inte mitt fel, vad jag gör eller hur jag gör - utan det är livsval.

Om någon som förstår sådana livsval, så är det väl jag? Men om jag inte får någon chans att vara till stöd, så kan jag inte heller vara det. Snälla, sluta stäng in dig inom tjocka väggar, släpp in mig igen. Jag står och knackar på och väntar på att du ska släppa in mig.

En dag förra året så stängde jag av mina känslor och släppte inte in någon förrän några månader efter. Jag lärde mig att leva i nuet, även om nuet kanske sucks monkey balls. Men nuet fortsätter att suga om man inte ge det en chans att faktiskt vara bra.

"Sun is shining, the weather is sweet
Make you want to move your dancing feet
To the rescue, here I am
Want you to know, y'all, where I stand"

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0