SNOTT FRÅN FÖRSTASIDAN

Favoritplagg i garderoben just nu: En röd ylletröja som jag ärvt av B.

Byter gärna garderob med: Ingen. Jag trivs i mina kläder, de är sköna.

Trivs bäst i: Jeansleggings. Så skönt!

Bästa stiltipset: Tänk aldrig på vad andra tycker och skit i trender. Det viktigaste är att du trivs i kläderna. Ett litet ps också är att "fashionistorna" följer inte trender utan skapar dem.

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svart och blått.

I höst kommer jag gå klädd i:
Det vet jag inte ännu, alldeles för tidigt att säga.

Men absolut inte i: Päls är inte fint.

Jag doftar just nu: Coco Mademoiselle, Chanel. Annars luktar jag hårprodukter och Flowerbomb "La vie en Rose" från Viktor&Rolf. Försöker dock spara på den eftersom det är limited edition och typ den enda parfymen jag inte mår dåligt av.

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Whyreds Jada Nubuck väska. Den är fin!




Höstens köp: Jag vill köpa en trench coat eller en kamera.

Höstens håll: Haha... Hösten behåll? Hösten håll är de oändligt många gångerna jag kommer att springa till tåget.

Höstens släng: Jag har slängt sånt som inte är snyggt eller passar längre.

En ideal höstoutfit: Skor, byxa, något på överkroppen och jacka. Kanske strumpor om jag har varit snäll. Underkläder är för mesar.

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack för tipsen! Priserna på brunch skiljer sig verkligen här från Sverige. Här är brunch svindyrt och kostar minst 180 spänn och då är det typ som en normal svensk frukost, haha. Jag åt en gång på Clarion vid Skanstull. Varit där? Galet mycket mat, jag var mätt till nio på kvällen!

Men vi åker upp en tisdag så brunch blir nog till en annan gång :)

2011-08-08 @ 23:58:51
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0