AUGUSTI







Bilder via vouge, nasty gal


Hela den här sommaren har varit underbar. Fylld med lata, roliga, fartfylla och äventyrsfyllda dagar. Idag är jag hemma med magknip och grå-glåmigt ansikte så ingen födelsedagsfest för mig som det var planerat. Trist speciellt när jag sett fram emot den, men magen ville inte.

Jag har satt nya mål för hösten (jag brukar aldrig köra på nyårslöften utan utmanar mig själv när hösten börjar).
Ett av dessa mål är att hitta nya ställen i Stockholm, prova på nya saker, äta något som jag inte ätit tidigare. Igår drack jag Iced Chai Latte, lagom spännande ha ha. En annan sak som jag lovat mig själv är att se förändring som något positivt snarare än negativt.

Det går bra.

Om en vecka åker jag till Frankrike och är där i en vecka. Då blir det Lille, La Baule och Paris - en liten semester innan allvaret börjar igen.

Kommentarer
Postat av: nathalie - en modeblogg

sv: Örhängena är riktigt snygg! Då ska vi se; den översta kommer ifrån Gina Tricot, vänstra Topshop och högra Cubus.

2011-08-08 @ 13:51:10
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0