2 0 1 1

Julafton är slut, det var underbart och det är så härligt att vara ledigt. Något som däremot inte är slut ännu, är år 2011, ett väldigt händelserikt år för mig. Hittade i arkivet ett inlägg med en lista om vad jag skulle/ville göra under årets gång och tänkte nu kolla vad jag gjort och inte gjort.


- Äta macaron


Min absolut första macaron. Sen gick det bara utför...

- Tjäna pengar så att jag kan göra saker
Det gjorde jag defintivt. Sen jobbade jag ibland så mycket att jag inte hann att göra någonting annat, men det är en annan femma.

- Resa till Köpenhamn och shoppa (och då kunna säga att jag varit i Danmark)
Benjamin och jag var där i två dagar. Underbar stad!

- Fixa en ny garderob

- Fixa ramar till mitt rum, sätta fina foton i dem • ¾
Ramar har jag, men inga bilder i dem...

- Köpa en ny kamera • ¼
Skulle önska mig det i julklapp, men sen tyckte jag att det var onödigt.

- Få en solbränna (något som jag misslyckades totalt 2010, fick knappt fräknar på näsan...) • ½
Fanns ingen sol här hemma och i La Baule hann jag bara steka på i en dag. Nåja, 2012 då.

- Göra något nytt under hösten
Började jobba på restaurangen vilket tuffade till mig ordentligt. Fick också muskler vilket också är ganska nytt ha ha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0