110222

En dag kvar i Sverige innan det bär av mot Nantes och La Baule. Kommer att resa i 14 timmar vilket är helt okej (eller så är jag totalt hjärntvättad från andra resor) och inkludera; två bussresor till centralen, en bussresa till Skavsta, flyg till Paris, buss från Beauvais till Porte Maillot, tunnelbana till Monteparnasse, tåg till Nantes. Min stackars nacke kommer att behöva den där naprapatbehandlingen så fort jag kommer hem.


från weheartit
MUMS

Idag har jag dessutom varit produktiv - varit hos optikern och fixat nya bågar + styrka (svarta, lite större, -3,25), ätit lunch med mappa (sushi!), hämtat ut en reserverad bok, jobbat, fixat små detaljer inför resan i morgon, fikat på espresso house i min ensamhet (innan jobbet).

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0