SNÖ?

Inte min dag i dag heller, haha. Kommer tio minuter för sent till seminariet idag, helt otroligt. Alltså, skulle varit på SU trettiofem min tidigare, men... Det snöade lite. Jag tror jag håller på att bli knäpp, vaknade upp i natt och var helt hundra på att B låg brevid mig i sängen och log mot mig. Jag försöker krama om honom, men det finns bara luft där jag viftar. Det sjuka är att jag är vaken och att jag verkligen ser honom, skitsorgligt. Knäppaste som hänt mig, om jag ska erkänna.


Det enda som får mig att le idag, sweet. Kommer nog att gå och lägga mig efter middagen idag, kan inte hålla ögonen uppe. Synd bara att mamma och pappa inte kan ta sig hem pga snön.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0