ÅRSRESUMÉ 2010 - DEL TVÅ



I juli åkte familjen och jag till the states och Hawaii. Det var första gången sen begravningen i april som vi spenderade en längre tid med varanda allihopa. Det var svårt stundvis, men det var en helt underbar semester.



Emily var i Sverige under juli och vi gjorde alla saker som man borde göra under en svensk sommar. Det var en väldigt lycklig tid.


Jonas fyllde 20 och Hanna grillade kött. Good times, haha.


I augusti var jag och Benjamin i Paris för andra gången tillsammans. Bilden är från Versailles en väldigt varm sommardag. Vi missade visningen av Marie Antionettes "lilla" egendom, men att strosa runt i slottet och i trädgården var helt underbart. Vi satt i gräset vid sjön och kollade på svanarna och roddbåtarna.

I september började min polska kurs på Stockholms Universitet. Älskar fortfarande att vandra omkring på Frescatis campus, det osar intellekt. Människorna från min kurs visade sig vara färgstarka och roliga individer efter ett tag.

Oktober bestod av mest skola och jobbletande. Klantade till mig något rejält när det kom till ett jobb och fixade det genom att inte fixa det alls. Renade mitt samvete och stod än en gång på benen. Tog mig en månad tills jag vågade skicka in en ansökan till det jobb jag har nu, vilket är synd, för det här jobbet älskar jag.

Fortfarande inte så mycket bilder från den här perioden, beror mest på att jag umgicks ganska mycket med J under november och trivdes inte så bra. Fick mycket beröm från jobbet att jag var väldigt duktig vilket fick mitt självförtroende att skjuta i höjden. Aldrig har det varit så högt tror jag.


Hanna fyllde 19 och till det blev det tårta. Haha, hade så ont i magen efter den, men det var det värt.

Sista månden av 2010 var extremt stressig och underbar. Sa upp vänskapen med J och hade helt plötsligt en massa tid över. December var min månad. Den årliga julfesten hos Hanna, tentaplugg, tentavecka, besked om omtenta gled förbi snabbt. Sen kom Benjamin hem till mig och det var nog vår bästa tid tillsammans hittils. Fick min nyårskyss och då visste jag att 2011 kommer att bli ett bra år det med! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0