"INTRESSANT" FAKTA OM MIG - DAG FJORTON

- Jag sitter när jag duschar (men bara hemma!).
- Om en katt går bakom mig tror jag alltid att den ska hoppa upp på min rygg (det har aldrig hänt...).
- Ibland låter jag som en gris när jag skrattar...
- Mat är bland de bästa sakerna jag vet, kan planera vad jag ska äta och njuta av tanken.
- Min dator heter "The Hoff" efter David Hasselhoff.

- Min nalle heter Nalle (eller mr. Nalle nu på äldre dar) och han har varit min sen jag var ett.
- Min syster och jag har ett skratt som vi skrattar bara när vi är tillsammans.
- Egentligen tycker jag om Kenza...
- Jag arbetar och sliter tills jag absolut inte orkar mer, tar en paus, gör exakt samma sak igen.
- Det här var svårt... Återkommer mer fler senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0