JUST NU ÄR JAG SUGEN PÅ...



Tuxedo Chocolate Cream Cheesecake ♥

Det var som om mina smaklökar sjöng "hallelujah, haaallelujah!". En minut efter att bilden tagits var den uppäten. Min familj, som alla tycker om Big Bang Theory, var tvungna att besöka CF för att Penny jobbar där. Maten är jättegod och cheesecakesen är ännu godare. Synd att vi inte var de enda som tyckte det... Var helt omöjligt att få bord där på kvällen.

Cheesecake Factory får gärna komma till Sverige ^^ och Starbucks... Och Coffee Beans... Forever 21.

P.s Det gick bra på min tenta, tror jag :) Hoppas jag... Sorry Malin, vet inte hur man ska svara på bloggfrågor, så fick bli så här ^^.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0