UPPDATERING


Heh, det var ett tag som jag skrev. Det kommer att bli lite bättre uppdatering, jag lovar. Men först lite nyårslistor och så, snor den första från Hanna ^^.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jadå, jag har åkt flygplan själv, pluggat på universitet, sagt upp vänskapen med en vän.

Har du några nyårslöften?
- Nej, brukar ha löften under hela året istället, mycket lättare att hålla dem.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej.

Vilka länder besökte du?

- Frankrike x3, Polen, USA (+ Hawaii)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

- Hela månaden i Aix-en-Provence, 28:e februari, 2:a april (+ begravningen), när Emily var i Sverige.

Vad var din största framgång 2010?

- Jag sa ifrån och gjorde det jag ville.

Största misstaget?

- En "vän" fick för mycket av min tid som borde gått till de som jag älskar i mitt liv.

Bästa köpet?
- Min iPod Touch.

Vad spenderade du mest pengar på?

- Resor, presenter och mat haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Alla bra människor i mitt liv. Jag förstod hur lyckligt lottad jag är, eftersom jag har dem.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

- Sexy Bitch och Rock your body, hehe.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Definitivt gladare, fick en stadig grund som gjorde att jag klarade av sorg mycket bättre.

Vad önskar du att du gjort mer?

- Jag önskar att jag hade pluggat mindre och umgåtts med vänner mer.

Favoritprogram på TV
?
- Inga, har inte haft så mycket tid att kolla på TV i år.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- Labb i skolan, sen blev jag firad av mina kära vänner Hanna och Malin på McDonald och sen kom Emelie över hem till mig. På kvällen var jag hemma med mina föräldrar och fick en resa till Paris.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- Avslappnad, mer klänningar och kjolar än förut.

Den bästa nya personen du träffade?

- Benjamin.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0