LISTA

Tycker du om någon just nu? Ja
Jag samlar på? Hm, när jag var liten samlade jag på allt - suddgummin, stenar, spelkulor.
Gröna eller röda äpplen? Ett grönt äpple por favor.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag brukar ringa någon när mina känslor har svalnat lite, så att vännens råd ska skjunka in ordentligt. Ringer olika människor i olika situationer, så det kan vara en vän, pojkvännen, syster eller mappa.
Vilken tid gick du upp idag? Strax efter elva.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja :(
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? Hallååå, hej, herro, heeey, ja hej det är Carolina (om jag inte vet vem som ringer), mitt efternamn i hemtelefonen.
Vad ska du göra ikväll? Plugga, har tenta i morgon...
Vad ska du göra imorgon? Plugga, har fortfarande tenta i morgon haha. Kanske åka och träna lite också.
Var vill du bo när du blir stor? Spelar ingen roll, bara jag är lycklig, men helst i eller nära en storstad.

Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill jobba inom EU som statsvetare eller på en ambassad.
Är det okej att gråta? Ja.
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren, för det är då allt väcks till liv igen. Tycker såkart också om  sommaren, men våren har en känsla av hopp och alla blir trevliga och glada igen.
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Det jag ska ha på mig ska vara fint, kvittar om det är märkes eller inte.
Har du piercing? Nej, öronen räknas väl inte.
Har du tatuering? Nej.
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Ja.
Solar du ofta? Nej.
Är du bra på att laga mat? Ja, i mitt egna kök med mina egna ingredienser.
Gillar du att dansa? Ensam hemma, när jag städar - ja. Ute på klubb - nej.
Hur vig är du? Lite.
Vilken är din favoritglass? Carte d'Or Rocky Road, Carte d'Or Strawberry nånting, sandwich m.m.!
Tror du på ett liv efter döden? Svårt. Jag tror att de vill älskar som har dött lever genom våra minnen  och kärlek till dem.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Både och faktiskt. Fast morgon kanske betyder att man måste gå upp tidigt? I så fall nej.
Vilken ögonfärg har du? Mörkblå med brungult runt pupillen.
Vilka hårfärger har du haft? Blont, brunt, rött, orange, svart, blå hårbotten (mihihi), ljusbrunt.
Är du beroende av något? Musik, socker, kärlek, underhållning, dator, tv-spel, god mat.

© binds at tumblr

Senaste låten du hörde? Veeeet inte.
Brukar du bädda sängen?
Ja, numera.
Vad var det senaste du sa?
"Veeeet inte" sa jag högt ut.
Saknar du någon nu?
Ja.
Har du varit i en annan stad i år?
2010 eller 2011? Vi tar 2010, roligare så. Jag har varit i Nice, Aix-en-Provence, Cassis, Marseille, Tomaszów Mazowiecki, Zaborów Pierwzsy (tror jag att det hette, haha), Paris, Los Angeles, San Francisco, Honolulu (+ några andra städer i usa).
Daniel Ray-Adams eller Oskar Linnros?
Oskar Linnros.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0