JULI

Vad heter du? Carolina
Var bor du? v-tuna, Stockholm
Trivs du där? Ja :)
Brukar du läsa horoskop? För skojs skull.
Har du körkort? Nej
Äger du några Converseskor? Ca 7-8 par, men använder bara två-tre par haha.
Favoritdjur? Apa, krokodil, elefant - så himla coola.
Vad spenderar du dina pengar på? Resor och mat.
Senaste konserten? Yeah yeah yeahs tror jag.
Festar du mycket? Nä, jag är en periodare. Går ut när jag har lust.


Sprit, cider, vin eller öl? Beror på humöret!
Brukar du bli för full? Nej, men däremot blir jag full snabbt, he he.
Antal kuddar i sängen? Två stycken.
Kan du baka bullar? Jarå
Har du varit med i scouterna? Yes box, kommer inte ihåg ett jota.
Bläck eller blyerts? Fjäderpenna.
McDonald’s eller Burger King? McDonald's
Är du allergiskt mot något? Nej, överkänslig mot ägg bara. Har kanske pollenallergi, men jag överlever.
Äger du ett busskort? Jaajaa
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön! Röd mjölk är godast i Norge, smakar som grädde (mums!)
Hur ser du ut idag? Normal, linne, byxor, tovigt hår
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv? Hmm, bli mer vuxen
Vad såg du senast på tv? Typ Ellen.
Hur svarar du i mobilen? "Hallåååå" om det är någon jag känner "Ja, hej det är Carolina.." om det är okänd person.
Vem ringde du senast? Hanna :)
Vad sa den du ringde? Att vi ses vid stationen och går en långpromenad med Ellie (hunden).
Antal timmar sömn inatt? 10 timmar ^^
Vad innehåller din favoritnattmacka? Ost och skinka! Eller kaviar eller nutella, mmm.


HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Ja, min första katt Puffsan som SKET på mamma då hon låg och sov(mamma alltså) HAHAHHA så kul egentligen
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, i morse drömde jag att jag bråkade med Hanna och bitch-slapade henne (haha!) men det gjorde jag inte idag.
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Friday med Rebecca Black
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT...
Rum i huset: Köket
Typ av musik: Allt möjigt förutom metal och hissmusik. Hatar hissmusik!!!!
Månad: Juli
Sten: Såna stenar som man kastar macka med, som är varma och lena. Ps. Jag kan inte kasta macka.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0