HAST DU ETWAS ZEIT FÜR MICH?


Idag vaknade jag upp klockan ett. Helt utvilad, utan halsbränna och glad. Jag märkte igår att det var dags för en hel natts sömn (+ lite mer uppenbarligen) när jag var på fiskpedikyr med systern min och nästan grät av lycka för en hel timmes lugn. Jag förstår inte varför jag alltid gör så här med min själv, pushar och pushar mig själv tills något brister och jag inte orkar något mer. Alls.

Jag måste börja säga nej.



Fisk spa:t var mycket trevligt, trots den tidiga tiden (urk klockan tio... livet som student är bra för inget börjar innan tio) och jag svär att mina fötter blev en skostorlek mindre. Det var bara jag och min syster och vi fått saker att mumsa på och lite att dricka. Mys! Det var kul, så det rekommenderar jag starkt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0