17:16


Igår var en rolig dag. Bokade in en resa till Paris mellan den 8:e och 10:e april med B, åt middag med hela familjen och Tomas samt gick på NK's tjejkväll. Mamma fick ett brev hemskickat om att hon kunde gå dit med två vänninor och då valde hon sina två döttrar. Gratis saker var det gott om, men måste säga att maten var det bästa under hela kvällen. Makaronger, champagne, vin, chokladpraliner, ost och chips serverades.

Lyckades också stoppa i mig det ÄCKLIGASTE jag någonsin ätit (kommer från en person som ätit friterad spindel...). Jag ryser bara jag tänker på det och förbannar personen som gav mig det leendes. Förstår inte hur folk pallade att handla saker där heller eftersom det var så mycket folk, men ganska många var fulla också haha.

Så här ser chipsen ut i affären, säljs i Pressbyrån och 7-eleven. Jetegått! Skulle smaka lite innan frukost idag men det slutade med att hela chipspåsen blev till frukost istället...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0