STYLISTERNA

Jag tror att den delkurs som jag har nu kan vara det tråkigaste som finns. Först när man hör "Svensk Politik" så tycker man "Asnajs, så blir man lite mer allmänbildad också", men när man sitter och sätter i Grundlagsutredningen på 591 sidor (tack och lov ska vi inte läsa allt) så tycker man inte det längre...

Det går alltså inte att plugga så mycket, så kollar på Stylisterna istället. Melody eller Caroline borde vinna, de har fin stil och är genuina.



Enda sedan jag kom hem från Frankrike så drömmer jag mardrömmar varje morgon. De är verkliga men också väldigt skumma, som idag när jag var med i ett videospel och alla ville döda mig och en kompis. Jag tror att det är nyttigt att komma ut lite och träna, det var länge sen nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hejar på Caroline :)

2011-03-10 @ 17:50:10
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: Malin

efter att ha sett det senaste avsnittet måste jag säga Meoldy. Gud vad hon är rar! heja heja :)

2011-03-11 @ 01:34:07
Postat av: Stina

Jag hejar oxå på dom:)

2011-03-11 @ 09:21:01
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0