HUMBUG

Artikel från Aftonblaskan som handlar om hur mycket 80- och 90-talisterna suger. Läste igenom kommentarerna och fick syn på denna;

Jo, visst är 80-talisterna helt blåsta? Tag bara Mark Zuckerberg, grundaren av Facebook. Visst, han är miljardär. Men vad är priset, liksom? Och Blondinbella är inte mycket bättre. Båda utnyttjar internät på ett sätt som är helt vidrigt. Inte var internät t
"Jo, visst är 80-talisterna helt blåsta? Tag bara Mark Zuckerberg, grundaren av Facebook. Visst, han är miljardär. Men vad är priset, liksom? Och Blondinbella är inte mycket bättre. Båda utnyttjar internät på ett sätt som är helt vidrigt. Inte var internät tänkt att användas för sin personlig berikning och för att göra karriär? Skäms!"

- Wally, 31 år gammal.

Ju mer jag studerar politik desto mer tar jag avstånd från politiska åsikter. Jag har fått höra så mycket dumt under min tid på statsvetenskapliga. Både från vänsterpartister, moderater och allt där emellan. Men det här tar ju verkligen priset, är det fel att använda internet (nej, förlåt - internät) för personlig vinning? Det är så extremt tröttsamt med höger/vänster och dess smutskastning på varandra. So what om man tycker olika? Tror mig, sossarnas och moderaternas politik är inte så olika som man kan tro. Sverige är ett väldigt hegemoniskt land med lika värderingar.

Var tvungen att skriva av mig, för nu att det bara skrattretande... Vuxna människor.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0