MÅNDAG

Måndagen började som alla andra måndagar med att jag försov mig. Så föreläsningen... Den skippade jag. Haha. Fick tillbaka resultatet på förra tenta med och med ett stort bravur hade jag lyckats få ett B. De två andra delkurserna i statsvetenskap fick jag E i, så det är en enorm skillnad. Hoppas det går bra i denna delkurs också.




Efter det åkte jag och jobbade, en timme endast med ordinarie lön, eftersom min elev skulle i väg på golfträning. Väl hemma igen låg mitt nya bankkort och en inbjudan till en studentmottagning. Blåmusslor med vitlöksbröd och en god nyhet från B gjorde min dag komplett!


Kommentarer
Postat av: h

jag vill veta!!!!

2011-05-23 @ 23:14:06
Postat av: m

jag med! :O :D

2011-05-25 @ 16:28:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0