PUUUH


Det har varit massa högtider att firas den här veckan och nu är jag trött. Ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ihåg vad jag gjorde under de dagar som det inte var något som firades. Det har varit stört kul men nu är det skönt att det är över.

I onsdag tog min kära syster examen och det var en stor fest för diplomanderna i Stadhuset. Pampigt med orkester och kör, bubbel och snittar. Det pågick ett bra tag (och var extremt olidligt tråkigt) så efter det åt vi på McDonken. Mums!

I fredags tog Emelie studenten så då var det flak och studentmottagning för fulla muggar. Efterfest hos Malin vilket resulterade i en baksmälla...

Sen firade vi min systers examen med middag på La Cucina. Mmmm, världens godaste panna cotta.

Å så idag, mors dag och firande av farfars födelsedag!

Haha, nu har jag skrivit allt jag har gjort den här veckan med inga bilder. Den här bloggen lider ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0