<3


pic: sofismode.

När jag såg den här bilden så började jag sakna mina små amerikaner Emily och Malin så mycket! Kan inte Ryanair flyga dit så man hade råd att åka dit? 

Just nu känns livet ganska statiskt och jag saknar lite då jag hade heltidsstudier + tre deltidsjobb. Not! Vad tänkte jag med? Fast många kan nog relatera till det där, att man jobbar och sliter, håller igång sociallivet och trivs bra. Sen när man varvar ner så är man så trött, så trött, så trött...

Det var väl det som hände mig. Lite innan påsken var jag plötsligt ledig! Vilket borde ha gjort mig glad men som istället gjorde mig lite apatisk. Sen hjälper det inte att april-månad är en jobbig månad för mig med tanke på tidigare år.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0