Bitter Sweet Symphony




Förra veckan så föll jag, ganska så hårt. Inte visste jag att man kunde sjunka till en sån låg nivå, men nu förstår jag verkligen att man både kan och hur man gör det. Tog saken i egna händer och sa upp mig från jobbet, sen dess känns det som om jag långsamt vaknar ur från mitt ide.

Varje dag tittar solen fram och idag är det inget undantag. Som ni märkt så prioriterar jag andra saker än bloggen, precis som det ska vara!

Ps. Bitter Sweet Symphony måste vara en av världens bästa musikvideor.


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Den där låten är så himla bra. Älskar den!

Det låter som att du stressat sönder dig lite? Usch, akta dig. Jag hade magkatarr i flera år pga stress och brist på tid att äta bra.

Ta hand om dig!

2012-02-26 @ 18:53:38
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0