va fan.



Okej... Jag kan inte med ord beskriva hur korkad jag känner mig just nu. Hahahaha, jag fick ett jobb i morse. I morse. För en awesome tidning. Trodde att det var ett skämt först. Problemet då? Jag färgade håret igår och det blev liiiiiite för mörkt. Liiite för mörkt. Hade bara tänkt att fixa det idag, för inte fasiken skulle jag jobba idag.


ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH :(((((((
odfugldifgirgtiiohryordoihurliwe hijerl hujwireh gkrjhrg kjreh gkjrh gkjhrkgjhr

Finns det en så finns det flera, så det finns ett intresse för mig i alla fall. Just nu känns det bara dumt hela grejen...

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Tack för tipset, ska kolla upp det. Har kollat på andra bokningssidor men tycker de är så röriga. Svårt också att veta vad som egentligen är bra när det finns så mycket.



Modellar du? Har inte riktigt kopplat :)

2012-06-28 @ 12:51:04
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0