IGÅR, IDAG, IMORGON





Jag är inte så bra på att uppdatera min blogg, det kan jag hålla med om. Den tid som gått sen senast har varit trevlig, jag har hunnit fylla 21, ha någon slags ledighet, kommit på vad jag vill göra med mitt liv, myst med underbara personer, ätit gott på restaurang, blivit firad, valborg et cetera.

Igår red jag med Hanna (överesta bilden sitter jag på Prinsen, en cool gammal gubbe). Det var så extremt skönt. Borta från allt, tystnad och natur. Just nu vill jag bara vara och jag längtar extremt mycket till semestern. Det blir en weekend bokat i Milano (familjen + pojkvän + flickväns pojkvän) och två veckor i Frankrike (!!).

Jag tänker på hur oviss min framtid är och hur mycket som förändrats och som kommer att förändras. Läser ett blogginlägg av Forni och håller med om varje ord. Vill bara vara. Djupa tankar såhär på söndagskvällen, det är alltid då mina tankar kommer fram.

Eh, va fan.

Finns det en så finns det flera.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0