Hejsan! En lista över 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sa upp mig från två jobb, jobbade utomlands, gick visningar. Å en masa andra saker!

Hur har ditt 2012 varit?
Ganska så bra, väldigt väldigt mycket jobb. Ett tag där var det heltidsstudier, två deltidsjobb och modellandet. Lite för mycket.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Kanske! Hoppas det :)

Blev du kär i år?
Nej

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
Jag är så dålig på datum men kan köra ögonblick jag aldrig kommer att glömma!
- Min första visning (som jag dessutom öppnade!)
- När jag sa hej då till Benny och insåg att det här året kommer inte bli som förr eftersom så många flyttade. Det gick bra ändå :)
- När jag klev in på Fords kontor och det kändes helt rätt.
- I södra Frankrike när vi åkte bil nedför ett berg och lyssnade på Nightcall av Kavinsky. Det var underbart ögonblick!
- När Ava ringde mig och behövde hjälp. Då förvånades jag över hur vuxen jag blivit.
- Plus alla skitjobbiga ögonblick med modellandet och de gånger jag grät på agenturerna.

Vad är din största framgång 2012?
Att gå för Viktor&Rolf och att jag klarade av alla mina mål som jag satt.

Bästa köpet?
Hehe nagellacken...

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och resor! Kanske mobilräkningar också...
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker! Att få komma hem varje gång var underbart. Att åka till Paris. Att lyckas.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Nightcall av Kavinsky, Gangnam Style och Lana Del Reys låtar.

Vem har du umgåtts med mest?
Benjamin antagligen, speciellt när ingen var hemma.

Bästa minnet från 2012?
Kan inte bestämma mig!

Hur många kysste du?
En

Har du haft ett förhållande under 2012?
Yep

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Pengar! Haha.

Vad önskar du att du gjort mer?
Festat. Det var mycket "jag kan inte, jag måste jobba imorgon". Måste slappna av lite.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Önskar att jag stressat mindre.

Favoritprogram på tv?
Tittade inte så mycket på tv, men Jersey Shore är väldigt underhållande.

Största musikaliska upptäckten?
Det måste vara Lana Del Rey.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Det enda jag önskade mig var en jacka från Filippa K och pengar och det fick jag :)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var inne i Stockholm och njöt!
 

Höll du några av dina nyårslöften?

Minns inte om jag hade några! Kanske träna mer och det gick väl sådär... Hehe

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, Benjamins bror fick en liten dotter dock!

Vilka länder besökte du? 
Italien, Frankrike, Polen, Belgien och England.

Största misstaget? 
Jag jobbade kvar för länge på ett av mina deltidsjobb.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade problem med magen och opererade ut en visdomstand, inte mysigt!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nja, önskar att jag visste saker som jag vet nu men man lär sig av sina misstag.

Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner och pojkvän som lyckades få mig att tänka på annat än jobb.

Vem saknade du?
Många! Att mina fina vänner inte bodde så nära längre var jobbigt.

De bästa nya människorna du träffade?
Modelltjejer och roliga människor som jag fick jobba med.

Det bästa du har åstadkommit i år?
Jag lärde mig äntligen att slappna av!! Det tog bara 21 år...

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Ha tålamod. Händer det så händer det, händer det inte så har du i alla fall gjort allt du kan göra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0