DUMMA HANNA



Hanna började prata om hur bra jag passade i mörkt hår och nu kan jag inte sluta tänka på det... Mina tre år i gymnasiet spenderades som brunett, tills jag inte pallade längre och bara slutade färga det.



Haha, den här bilden. Den här kvällen träffade jag Benjamin för första gången också (inte Benjamin på den här bilden utan min pojkvän haha, det är väl bara folk som känner mig som fattar).


Så himla liten! Här var jag 17 år! Det känns som i år men det är lite mer än två år sedan (några månader innan jag fyllde 18).

Så Hanna, om jag vaknar upp på lördag med brunt hår så är det ditt fel.

Kommentarer
Postat av: h

:)

2011-04-29 @ 17:45:16
Postat av: Christine

Haha! Vad synd då. Men nästa gång du ska göra den pajen här så vet du att det finns ;)

2011-05-02 @ 21:19:39
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0