MINA BÄSTA VÄNNER - DAG SJU

Måste säga att jag haft ganska många nära vänner, eller bästa vänner som man kanske kan kalla dem. Men de som består är de som jag träffade under högstadiet. Det är så extremt svårt att hitta någon vän som är lika mogen, smart eller underbar som dem.


De fyra vännerna och Jonas (mihihihi). Foto tagit av Emelie, me think. Hon borde varit med.






Ps. Sen så räknar jag min syster, mina föräldrar och min pojkvän som mina bästa vänner också, men det är inte samma sak ^^

Kommentarer
Postat av: hanna

ja det är typ finaste bilden så det är synd att hon inte är med :O dock var inte hon inte ens där så det är inte hon som tagit bilden det är sanna :) och som svar på din kommentar så har sena anmälningar stängt ju..

2011-01-06 @ 13:53:50
URL: http://hnnz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0