200 INLÄGG!



Det här inlägget är nr 200 i den här bloggen. Här har man skrivit på (och så blev jag ca 60 år äldre).

Allvarligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om. Jag kom inte in på utbildningen som jag ville komma in på (andra gången nu?) och jag vet inte vad jag ska göra. De där "dåliga" betygen kommer att följa mig för alltid känns det som..

Under den här sommaren har jag lovat mig själv att det inte ska finnas några måsten. Det var någon gång där innan sommaren då jag sov i en timme och nästan grät när jag var tvungen att gå upp och springa till tåget. Det jag måste lära mig är att ha många bollar i luften men ändå inte bli stressad - inte sätta alla andra framför mig själv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0