BRYSSEL


Nyss hemkommen fran Bryssel. Den staden alltsa... En av de varsta jag varit i tyvarr. Vet inte ens vad jag ska borja men efter regn, extremt svart att hitta, dalig mat, otrevliga manniskor och allt mojligt flydde jag och B tillbaka till tagsationen (sisadar tre timmar innan vart tag skulle aka). Dar forsokte vi byta vara biljetter men eftersom taget skulle vidare mot London sa var det en hel procedur och de vagrade (och var rent utav elaka ocksa). Notera att jag varit i Frankrike manga ganger, sa jag vet hur riktigt otrevliga manniskor ar - men Bryssel var annu varre.

:(

Slutet av dagen var dock trevligt, vi at och tog fotoautomat-kort pa stationen. Sen blev jag magsjuk av maten, men nu ar allt bra igen. Synd att vi fick se den daliga sidan av Bryssel, det finns sakert jattemycket kul att gora och massa trevliga manniskor, sa att kalla staden dalig ar inte ratt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0