CHANEL

Jag måste få förklara min kärlek för Chanel... Kanske är det för att loggan är två C:n (C som i Carolina) och jag är ego eller att både Karl Lagerfeld och Coco Chanel är två av de coolaste människorna som någonsin levt, men jag älskar Chanel. Inte för att jag någonsin kommer att äga en äkta Chanel-väska, kanske inte ens en hel parfymflaska...



Detta fick jag i present av Benjamins mamma första dagen jag var där. Fick det i en Sephora-påse (redan innan jag sett innehållet bajsade jag på mig). Det plus en mini Coco Mademoiselle parfymflaska.

Ta gärna ner mig på jorden igen, tack. Så här ska det inte vara! Eller?

Kommentarer
Postat av: du vet vem

okej jag dör nu! anyways, snygg makeover ;)

2011-03-05 @ 20:54:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0