GÅRDAGENS BILDER



Nu är det dags för färg färg färg, för det är typ vår vår vår! Den här klänningen var min favorit.



En Moncler-jacka i lila... Jag tycker verkligen inte om lila ha ha.



Modellerna hade så fina lockar, det var väldigt inspirerande. Ser fram emot då man kan gå iklädd endast en kofta och glassa i solen.

Stannade och tittade på NK's modevisning igår och tog några dåliga foton. Min kamera är en god vän, men en vän som drar sina sista andetag tyvärr. Tog en lååång fika med min syster också och pratade om viktiga val i livet. Det kändes bra. I fredags var jag också hemma hos Hanna och pratade tills hennes röst försvann helt och hållet. Livet är bra.

Idag blir det plugg hela dagen vilket känns trist men samtidigt bra, måste känna mig lite produktiv också.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0