LIKA?



En av mammas äldsta vänner Betka (de studerade tillsammans i Kraków) ringde för ett tag sedan och sökte mamma. Hon var inte hemma så vi pratade lite och så sa Betka att hon och hennes man hade sätt Djävulen bär Prada och tänkt på mig. Att Anne Hathaway och jag är väldigt lika och har samma energi (i alla fall i den filmen). Jag har hört det förut, men vet inte riktigt... Det kanske var ännu mer när jag faktiskt hade brunt hår och lugg ^^.

Vilket tar mig till en händelse i helgen då en bartender frågade mig och jag och min syster är tvillingar. Njaa, sju år är lite för stor åldersskillnad för att man ska kunna klass som tvillingar. Enligt mig i alla fall.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0