MIN HELG

Den här helgen har varit bra och mindre bra. De mindre bra sakerna orkar jag inte ta upp, för det ska jag släppa nu. Däremot ska jag berätta om de bra sakerna. Fredagskvällen spenderades med Hanna på den lokala pizzerian med en Walla John (kebabpizza, med pommes, herre min skapare vad gott!) och drinkar på dansbandsbaren (haha) med två randoms som vi träffade på pizzahaket.

I går hade Felicia, Malin och jag 60-årsbrunch (alla har fått 20) istället för att köpa presenter till varandra på Hasselbacken. Vi var där i tre timmar och åt under hela den tiden. Gott!





Bilder snodda av Malin

Sedan gick vi längs Strandvägen. Jag skulle möta upp min familj och halvsprang till PUB, vilket var lagom svettigt. Min kära syster tar ut sin examen på onsdag så jag hjälpte henne med kläder till detta.

På kvällen blev det god mat igen, hemma hos Emelie och Patrik (blev så mätt att jag skippade lunchen idag, kunde ha levt på det där en vecka ungefär haha) med sällskapsspel (åh vad jag älskar sällskapsspel). Jag vann och alla grät bittra tårar. Mohahahaha.

Nu ska jag krypa upp i soffan och ta en välförtjänt paus och ladda inför nästa vecka med examensfirande och studenttagande. Hejrå!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0