UPDATE



Jag måste börja blogga mer. Det blir för stora gap mellan de senaste inläggen. Det vore najs att skriva att jag gjort en massa men jag lever mest. Är lycklig och dricker julmust. Jobbar gör jag inte så ofta eftersom den nya restaurangen inte öppnat ännu men nästa måndag får jag mitt schema! Jag har också köpt saker till mig själv för första gången i år eftersom jag numera inte behöver åka till Frankrike ett stup i kvarten (inte för att jag klagade). Benjamin har fått fast anställning. I Sverige. I Stockholm.

Förra veckan red jag barbacka på en häst för första gången i mitt liv. Det var coolt! Högskoleprovet suger. Det var fan tredje gången gillt, matten är inte min vän.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0