HIT ME

Det är sa uppenbart att vissa människor mar sa daligt att de maste fa andra att ma daligt. Tyvärr sa tar jag fortfarande ât mig men mycket mindre än tidigare. För jag vet att jag har världens bästa vänner, en fin familj och pojkvän samt har hälsan (naja, synen är snart helt aterställd). Varför ska man da bryr sig om sma (jaa, oftast är det korta människor) personer som anda inte nar upp en till hakan?
Ni som läser det är störst, bäst och vackrast och lat ingen fa er att tro nagot annat! Vi tjejer maste börja stötta varandra mer. Typ som i SATC avsnittet da Charlotte far reda pa att en "vän" tagit hennes framtida barns namn och Samantha ställer sig upp och säger "bitch" till "vännen". Mina vänner vet i alla fall att jag har deras rygg och jag vet att de star bakom mig.
Sa det sa!

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-09-02 @ 16:48:41
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: Christine&Paris

Jag är likadan. Jag vill inte bry mig men tar ändå åt mig. Har något liknande just nu vilket häromdagen gjorde mig ledsen, men sen insåg jag bara att "nej, det är fan inte jag som ska må dåligt utan det är den här personen som måste börja må bra". Fast vissa människor lär ju sig aldrig. Hoppas du lyckas skaka av dig det och tro själv på dina ord i inlägget :)



Och tack för kommentaren. Tiden brukar ju gå fort. Tråkigt att du är i samma sits.. Vad söker han för jobb i Sverige då? Har ni varit tillsammans länge? Det finns ju åtminstone lite bättre möjligheter i Stockholm. I Malmö finns inget, haha! ;)

2011-09-02 @ 20:16:48
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0