NÅGOT SENARE



Hej.

Jag har inte uppdaterat på ett bra tag nu, men tänkte kompensera det genom att lägga upp en bild på mig själv (något som jag inte gjort på ännu längre tid!). Mitt liv har varit hektiskt på ett ganska tråkigt, arbetsnarkomant sätt. Bestämde mig för att ta upp pluggandet igen och hamnade med heltidsstudier och tre extrajobb. Ett av de ser ni ovan då jag gick min första visning någonsin! Det var så roligt. Fick bladguld i håret och skulle iväg direkt efter (hann alltså inte få bort allt) och sitter här i tunnelbanan. Ser lite olustig ut eftersom folk kollar på en som om man vore knäpp.

Haha, lite kanske.

Saknar i alla fall mina kompisar som chillar i USA och längtar så mycket efter sommaren då de alla förhoppningsvis kommer hit igen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0