14/2



För omkring ett och halvår sen fick jag en liten present av Malin. Det var ett armband som man skulle knyta kring sin handled och vänta på att det skulle falla av. När armbandet fallit av av sig självt skulle tre av ens önskningar slå in. Jag hade tre önskningar och två av dem slog in ganska så snabbt men den tredje slog aldrig in! Armbandet hängde kvar i ett år och föll aldrig av tills jag... "Hjälpte" det på traven. Idag kan jag säga att alla tre önskningar har slagit in och den tredje har varit verklighet i sex månader. Benjamin och jag bor tillsammans.

Det var många som försökte trösta mig med att det dära långdistansförhållandet bara skulle rinna ut i sanden och att jag var modig som ens försökte. Visst har det varit jobbigt, men jag skulle göra om allt igen om jag kunde. Kanske var det armbandet som faktiskt hade några magiska krafter eller så det var beslutsamheten att i alla fall försöka som gjorde att livet ser ut som det gör idag.

Tänker på två av världens finaste människor, Malin och Hanna. Malin som är i New York och pluggar det hon vill plugga och Hanna som impulsivt drog till USA för att hon ville det. Så himla coolt att jag har sådana kompisar och att de inspirerar mig så mycket!

Kommentarer
Postat av: hanna

glad alla <3 dag hjärtat!

2012-02-14 @ 21:44:05
Postat av: Malin

<3<3<3

2012-02-16 @ 16:04:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0