101216


© sacre-bleu at tumblr

Snaaaaart, snart så är jag ledig (ungefär kl 17 på lördag, då jag borde vara klar med sista tentan innan jul).
Jag är helt slut, om jag ska vara helt ärlig.
Den här bilden har verkligen fångat känslan av Paris (är dock ej säker på om den är tagen just där) och det får mig att känna mig så... Maktlös. Allt jag vill just nu är att vara i den där staden och sova i hans famn. Ingen mer snö, inga fler tentor, inget mer plugg, ingen mer julstress, ingen mer press på att jag ska vara duktig precis hela tiden.

Ledighet.

Men i morgon är det Hannas årliga julfest (tredje året i rad, då blir det väl årliga?) och det har man ju sett fram emot länge nu. Om man ska fortsätta vara positiv så är det bara en dags pluggande till, en tenta och sedan FREEDOM.

Kommentarer
Postat av: hanna

wohoo nu kör vi!!!

2010-12-17 @ 08:24:53
URL: http://hnnz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0