FAN, FAN, FAN


Min dag var helt perfekt, mysig, rolig och lite av en sån dag som man vill ha. Enda sen min tentavecka förra veckan har jag kollat efter tentaresultaten och idag hade två av dem kommit; muntlig språkfärdighet och grammatik. Muntlig språkfärdighet trodde jag hade gått åt ni-vet-vart men där fick jag ett B. Däremot gick jag FX (IG) på min grammatiktenta :D :D :D. Den som jag pluggade mest till :D.

Två samtal senare så känner jag mig inte så himla dum och idiotisk eftersom det snarare är ovanligt att inte faila på nån tenta ibland. Men kom igen...

Nu ska jag baka kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

nu blev jag sugen på kladdkaka bara för det

2010-12-25 @ 08:58:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: hanna

nu tycker jag vi uppadterar lite dåligt igen..

2010-12-27 @ 22:58:14
URL: http://hnnz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0