FASHION MEEP MEEP

Kommer ni ihåg den där Brolle Jr-låten som gick på femman förut? Innan och efter reklampauserna. Han sjöng något om fashion och sen lät det som ett meep meep. Tyckte jag och mamma i alla fall, men... ja. Anyway.

Malin och jag smög omkring Berns och Kungsträdgården för att få en glimps att det här som de kallar för "Fashion Week". Det var kul. Vi såg massa människor som Sofi Fahrman, Emma Elwin, Columbine Smille, Style Scrapbook (typ fem gånger... Hon förföljde oss) och många fler "viktiga" människor. Men ingen gjorde mig star struck förutom
Sabrina. Varför vet jag inte, kanske för att hon kommer från Holland och inte Sverige.


Vi såg henne utanför Ida Sjöstedt. Det var en snubbe som frågade om han fick ta kort på oss (mig och Malin alltså)! Det var kul. Vem han var vet vi inte, men en komplimang var det.

Nu kära vänner ska jag gå och lägga mig snart för imorgon ska jag på intervju (fick jag reda på ikväll) och jag har blivit förkyld. Min näsa rinner och det är lagom mysigt när man pratar med en främling.

Ps. Hollister är en skum affär. Ds

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0