TID


ph: carolinesmode

De senaste veckor har jag bara jobbat känns det som. En helg spenderades med hela familjen i Kraków, men det var för kort och stressigt för mig för att kunna kallas för semester. Mitt sociala liv ska vi inte ens prata om. Jag är glad om jag ens hinner träffa mina föräldrar innan de går och lägger sig. Som tur har jag några kompisar som vill träffa mig ändå och julen (och ledigheten!) kommer ungefär då Malin kommer tillbaka.

Men om man bara kunde köpa tid. En hel helg med familj, vänner och pojkvän. Med en massa mat också! Just nu är jag spinkigare än spinkig. Aja. Det är en period i ens liv som  man måste gå igenom. Jag måste fokusera på det positiva i livet och ta vara på dem som jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Det är ungefär samma här. Särskilt det där med spinkigheten. Hur ska man kunna gå upp i vikt om man är fattig som en kyrkråtta dessutom? Men som sagt, man får se det positiva i livet :)

2011-12-09 @ 22:58:36
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0