A BLUBIBLA LA DI DA DA

Tjugo min kvar, sen är jag off to centrum och åker iväg med en buss. Var tvungen att dricka kaffe, förlåt... Laddat ett usb minne med Sex and the City 2 (kopierade den från ditt usb Malin, kom på att du inte fått tillbaka det ännu, sorry, du får det när vi ses när jag är hemma!), sex Big BangTheory avsnitt och en till film. I väskan ligger en Marian Keyes bok, mysigt. Sen har jag Benjamins PSP och min iPod så nåt borde jag kunna göra!


bild från the Coveteur

Jag förstår dig Hanna, vill också flytta hemifrån och gå loss på inredning. Skulle vara ballt med något annorlunda, som Aslaug Magnusdottir (vem fasiken det nu är...) har i sitt hem.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0