ÄNNU EN LISTA (JUST BECAUSE I CAN)

Hur har 2011 varit än så länge?
- Mysigt, lite hektiskt, roligt och inspirerande. Precis som det ska vara!

Hur gammal blir du i år?
- 20 år, så nu får jag köpa ut åt mig själv.

Hur tror du att din födelsedag blir?
- Eftersom jag har tenta dagen efter så kommer jag att plugga. Men det gör ingenting, kommer antaligen blir firad efter och att inte bli firad på just den dagen spelar ingen stor roll.

Blir det några resor i år?
- Jadå, Sevilla har jag varit i och Nantes + La Baule ska besökas snart (typ 400 spänn tur och retur till Paris. Ingenting)

Har du några nyårslöften?
- Jag tror på ständig förändring. Behöver jag ändra något i mitt beteende för att få mig eller andra att må bättre så gör jag det när som helst.

Något som du ser fram emot?
- Sommaren och hösten känns som om det kommer innebära lite förändring för min del.

Hur spenderar du helst sommaren?
- Sommaren 2010 var underbar, så tänkte försöka efterapa den lite. Typ göra de sakerna som vi gjorde när Emily var här (to-do-list i Stockholm), åka till en ny stad i Europa (dvs någonstans jag inte varit), MYSA, kanske bli brun.

Singel eller i ett förhållande?
- ? Förstår inte... Men i ett förhållande. Eller det här förhållandet, annars singel.

Kommer du att vara redo för beach 2011?
- Hahahaha, jag är aldrig redo för beachen när den väl kommer. Nu är jag det, men när sommaren väl kommer så blir det ingen träning och mycket god mat.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0