ÅTTA SNABBA


Hur många jordsnurr?
Jag tänkte säga 18 ha ha, men 19 stycken och snart 20. Jisses.

Är jag förälskad?
Oja, fjärilar i magen får jag ibland också.

Vad sysselsätter jag mig med?
Studerar på Stockholms Universitet, börjar med statsvetenskap i morgon.

Mest lik i Desperate Housewives?
Hmmm... Lynette skulle jag säga - tar alltid på mig för många uppdrag.

Några mysko rädslor?
Katter. Jag litar inte på katter som jag inte känner. Sen har jag en massa andra skumma rädslor också, men det hinner jag inte ta upp. 

Team Edward eller Team Jacob?
Jacob (för att jag hatar ogillar Robert Pattinson). Men egentligen Edward för deras kärlek är ju större än Bella/Jacob? Bara för att han är lite blek så ska hon tänka på att hålla på med en hårig sak.

Om jag bara fick handla på en butik för resten av mitt liv?
Ica Supermarket ^^.

Hur många bloggar följer jag?
Vet inte, kring tio skulle jag tro.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0