ETT ÖGONBLICK - DAG ÅTTA

Detta år har varit fullt av små ögonblick som varit stora för mig. Från första ögonkontakten till dödsförklaringen till då jag sa bye-bye. Men det som jag tänker tar upp nu är då jag satt i Tibble Fristående Gymnasiums aula för sista gången och esterna gjorde en grym tolkning av Guettas sexy bitch.

Jag var så lycklig, jag skulle bli fri. Missförstå mig inte, stundvis älskade jag Tibble och min klass, men att få bestämma själv över mitt liv har varit så extremt skönt. Jag slet som ett djur de sista månaderna av trean för att jobba upp betygen och att sen få gå upp framför alla studenter och motta ett pris för mina franskastudier kändes så extremt... Bra.


Fasiken vad bra Benny och Sarah är på att hoppa...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0