EN DAG I LILLE

Jag tar tillfallet i akt och bloggar nu nar B tar en tupplur bredvid mig. Lille ar underbart. Staden har den dar franska kanslan, med sma grander och stora torg, som jag alskar. Valfortjant semester skulle jag vilja kalla det har for jag har nog aldrig kannt mig sahar utvilad.

Det finns ett stalle som heter Meert dar de har de mest underbara bakelser man kan tanka sig. B och jag var dar igar och idag var det fodelsedagsfirande for Bs pappa och mig, med bakelser fran Meert och champagne :). Nar B har vaknat drar jag ut honom pa stan och strosar runt lite igen. Imorgon ska vi till Bryssel och pa lordag ar det brollop i Limoges!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0