MEERT









Det är på tiden att jag skriver lite i bloggen. Den har blivit lite lidande eftersom jag ansåg att jag behövde vila ut från allt. Dagarna efter Frankrike har spenderats med mina bästaste vänner (bättre vänner finns inte) och det har varit både kul och mysigt. Idag fick jag ett samtal från Malin som befann sig på Peace and Love-festivalen på Veronica Maggios konsert, jag var inte ett dugg avis!

Bilderna ovan är från ett av besöken på Lilles kända café 'Meert'. Lite som Ladureé i Paris. Café är från 1700-talet (hur coolt är inte det??) och det kändes lite som att sitta på ett franskt café under 20-talet. Ibland kan jag inte fatta vad jag får uppleva i mitt liv, det är så underbart är resa och se olika städer. Jag är lyckligt lottad.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0