PAST TENSE


Jag har svårt att fokusera på nuet och tenderar att falla tillbaka på minnen eller blicka framåt. Läste en gammal konversation och skrattade åt den här bisatsen;

"and between 4pm and now, it was snowing, which makes me thinking of you."

De senaste åren har gått så snabbt och jag känner mig säkrare än någonsin. Jag tror att det som har hänt, det bra och det dåliga, har hänt av en anledning.

Det värsta med tentaplugg är att jag inte kommer ut på några dagar. Kanske en enstaka kväll, en fika eller en promenad - men jag blir så instängd med mina tankar. Det ska bli skönt att få rymma tillbaka till framtiden och vardagen imorgon (påminn mig om det imorgon, ha ha)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0