xoxo



Jag bestämde mig för ett par dagar sen att se alla Gossip Girl avsnitt och när jag väl bestämt mig för något så genomför jag det. Det är faktiskt ganska kul att se de gamla avsnitten, mehehehe.

Helgen har varit najs, minus kanske att jag varit tvungen att plugga till tentan på onsdag. Igår middag med Martina och Benny (senare också pojkvännen till Martina) som pågick till klockan tre. Det var en kille som satt och tittade på mig under nattbussen (som förövrigt luktade spya) och man såg att han tänkte ungefär 'va fan gör du här?'. Jag har haft glasögon på mig hela helgen och igår hade jag håret i en knut - måste ha sett ut som en lärare eller nåt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0