HEJ IGEN



Jag lever. Fortfarande. Däremot har bloggen fått lida lite och får nog göra det ett tag till. Under den senaste tiden har det hänt roliga saker som Malins och mitt 40-årskalas, pojkvänsbesök, middag på våning ett, köpenhamnsresa, middag på tranan. Mindre roliga saker som har hänt är fredagen den trettonde (shit, vilken otur jag hade!!), en otrevlig allergisk reaktion mot hotelltvålen i Köpenhamn och ett au revoir.

Den här helgen har varit min "välkommen-tillbaka-till-vardagen-helg" men det har gått ganska bra. Mitt rum håller på att bli vårstädat, jobb har det kollats på och jag vet numera vad min delkurs handlar om i alla fall ha ha.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv : hehe bra tack :P

2011-05-15 @ 19:31:21
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0