I JUST CAME TO SAY HELLO


Okej, det var väldigt länge sedan jag skrev i bloggen nu. Jag skriver för de som läser bloggen och för att jag trots allt tycker väldigt mycket om att blogga. Benjamin har fått jobb i Sverige och bor hos mig och mina föräldrar. Vi tänkte kolla efter något eget, men eftersom han bara har ett kontrakt på åtta månader så få det vänta! Vi trivs i alla fall väldigt bra här.

De senaste två helgerna har varit awesome, minus att Hanna hamnade på sjukhus. Som tur mår hon bra och nästa gång kör jag ninja-spark om hon försöker äta choklad med nötter i. I fredags var jag ute på pubrunda med gamla WWL-are, vilket alltid är kul, i lördags firade vi pappa med en brunch på Scandic Hasselbacken (där Malin, Felicia och jag var tidigare i år) och sedan var vi på Fotografiska. Vi blev så impade att vi kom hem med en av bilderna hem.

Jag trivs bättre på jobbet nu. Igår hade jag en av de två värsta stationerna (tio bord med två personerna vardera) plus att restaurangen var underbemannad med två personer. Det var tufft, men mina kollegor hjälpte mig och alla var så schyssta.

... blogg.se vill inte lägga in en bild i det här inlägget (en av anledningarna till att jag inte bloggar så ofta). Har funderat på att byta till devote eller blogger, har haft båda tidigare, men jag är så dålig på xhtml. Hjälp? :)

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Kul att hn fått jobb i Sverige! Är det på ett franskt företag då eller?

Och ja kulturchock bigtime, haha. Min franska väninna som bor i Malmö höll nästan på att inte överleva förra vintern ;)

2011-10-17 @ 22:16:42
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja visst är de fina. Jag beställde mina och tog storlek 38 som jag alltid har och dom sitter perfekt. Tror de är nomala i storleken!

2011-10-18 @ 08:44:28
URL: http://amilo.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0